PROCEDURA ZWROTU SFMEBLE ONLINE

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki.
  2. Produkt zostaje zwrócony w stanie NIENARUSZONYM ( w przypadku jeśli produkt ma uszkodzenia, klient powinien wcześniej o tym poinformować drogą mailową na adres poczta@sfmeble.pl ).
  3. Zwracany towar należy kierować na adres magazynu wraz z przyklejoną żółtą naklejką ZWROT znajdującą się w opakowaniu z numerem zamówienia: Magazyn Meble Design AG ul. Warszawska 7, 32-086 Węgrzce. Do przesyłki prosimy załączyć paragon/fakturę, wypełniony formularz zwrotu. Dodatkowo na maila poczta@sfmeble.pl prosimy wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku zwrotu produktów marki BIX-BIT zwracany towar należy kierować na adres Producenta: BIX-BIT ul. Spółdzielcza 10, 11-001 Dywity. Paragon/fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu należy wysłać na adres Magazyn Meble Design AG ul. Warszawska 7, 32-086 Węgrzce. Dodatkowo na maila poczta@sfmeble.pl prosimy wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane Płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  6. Sprzedawca zastrzega, że może wstrzymać się ze płatnością do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześnie.
  7. Kupujący ponosi koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy Zwroty nie dotyczą zamówień na firmę lub inną działalność gospodarczą.
  8. Przesyłki odsyłane do Sklepu za pobraniem nie będą przez Sklep odbierane.
  9. Towary wykraczające poza standardową ofertę sklepu, sprowadzane na indywidualne zamówienie dla Klienta nie podlegają zwrotowi.
Druki: Formularz odstąpienia od umowy, Formularz zwrotu.